Literaturwettbewerb "Kärnten wortwörtlich-Koroška v besedi"

26.10.2024 - 18:30 Uhr
Janez Gregorič

„Kärnten wortwörtlich! - Koroška v besedi!“

Das Kulturreferat der Stadtgemeinde Bleiburg/Pliberk schreibt den Literaturwettbewerb „Kärnten wortwörtlich! - Koroška v besedi!“  für einen noch unveröffentlichten Text in den Kategorien Lyrik und Prosa jeweils in deutscher oder slowenischer Sprache zu einem frei zu wählenden Thema aus.
Die Texte sind entweder in deutscher oder in slowenischer Sprache zu verfassen.

EINSENDESCHLUSS: 12. Juli 2024

Einreichadresse:
Kulturreferat der Stadtgemeinde Bleiburg
10. Oktober Platz 1
A-9150  Bleiburg/Pliberk

Die einngereichten Texte werden von einer Fachjury bewertet.
Die jeweils erstgereihten Beiträge werden im Rahmen einer Lesung am Sonntag, den 26.10.2024, um 18.30 Uhr im Werner Berg Museum Bleiburg/Pliberk von den AutorInnen vorgestellt und prämiert.

Informationen unter:

bleiburg@ktn.gde.at
www.bleiburg.at

„Kärnten wortwörtlich! - Koroška v besedi!“

Referat za kulturo mestne občine Pliberk/Bleiburg  razpisuje literarni natečaj „Koroška v besedi! – Kärnten wortwörtlich!“ za še neobjavljeno besedilo na prosto temo v  kategorijah lirika in proza v nemškem ali slovenskem jeziku.

Besedila morajo biti napisana v slovenskem ali nemškem jeziku.

Skrajni rok za oddajo: 12. julij 2024

Naslov:
Referat za kulturo mestne občine Pliberk
10. Oktober Platz 1
A-9150 Bleiburg/Pliberk

Besedila morajo biti opremljena s šifro, ki jo določi vsak avtor/vsaka avtorica sam/a. Podatki o avtorju/avtorici, naslov in telefonska številka naj bodo v zaprti kuverti, opremljeni z isto šifro. Priloženo naj bo tudi dovoljenje, da lahko mestna občina Pliberk/Bleiburg objavi besedila.

Prispela besedila bo ocenila strokovna žirija. Nagrajena besedila bodo avtorji sami predstavili občinstvu na literarnem branju, ki bo v nedeljo, 26.10.2024, ob 11.30 v muzeju Wernerja Berga Bleiburg/Pliberk.

Informacije:

bleiburg@ktn.gde.at